Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 8324600752
- Autor: Seth Godin
- Język: polski
- Premiera: 2010-06-02
- Kategoria: Poradniki
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
autor: Seth Godin
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa | Ebook | Opis
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż… po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci — o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja — producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła — musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej:
jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali,
jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej,
jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów,
jak sprzedawać pierwsze wrażenie,
jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli,
jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.