Szczegóły:
- Wydawca: Helion
- ISBN: 9788324625826
- Autor: Kelly L. Murdock
- Język: polski
- Premiera: 2010-05-24
- Kategoria: Komputery i informatyka
3ds Max 2010. Biblia
autor: Kelly L. Murdock
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
3ds Max 2010. Biblia | Ebook | Opis
Poznaj środowisko pracy!
Wykorzystaj nowe możliwości!
Stwórz niezwykłą animację 3D!
3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?
Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autor przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu – samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. ‚3ds Max 2010. Biblia’ to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!
Zapoznanie z interfejsem użytkownika
Przygotowanie środowiska pracy
Wykorzystanie obiektów podstawowych
Stosowanie warstw
Sposoby przekształcania obiektów
Praca z wieloma obiektami
Podstawy modelowania
Wykorzystywanie materiałów
Techniki oświetlania sceny
Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite
Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound
Podstawy animacji
Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
Wykorzystanie języka MAXScript
Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2010!