4.5/5 (77)
71
100
0
77
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788328301634
- Autor: Konrad Pankiewicz
- Język: polski
- Premiera: 2014-08-25
- Kategoria: Poradniki
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
autor: Konrad Pankiewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie | Ebook | Opis
Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.
Alchemia sprzedaży
Szczegóły ebooka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie:
256
strony
~6-8
godzin czytania
~64k
słów
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie - powiązane ebooki
Rewolucyjna książka Złotych Myśli, która w każdej literze, w każdym słowie krzyczy... 'Sukces można udowodnić naukowo!' Ta publikacja albo rzuci Twoją szczękę na podłogę, albo już podczas jej czytania brakowało będzie Ci wyczuwalnego tętna. Możesz ją pokochać albo znienawidzić, ale...
Podstawą skutecznego wychowywania jest konsekwentne wyznaczanie granic, umożliwiających dziecku orientację w otaczającym je świecie. MacKenzie omawia typowe błędy popełniane przez rodziców, wyznaczających dziecku zbyt sztywne, zbyt szerokie lub niestałe granice. Opisuje granice odpowiednie dla dzieci na różnym etapie rozwoju oraz...
Choroby serca są wiodącą przyczyną zgonów, zarówno u kobiet jak i mężczyzn. Tymczasem można ich uniknąć. Proponowany przez Autora program żywieniowy sprawi, że atak serca czy nagła śmierć na tle krążeniowym będzie niemal niemożliwa. Radykalnie obniży on również poziom cholesterolu...
Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza...