Szczegóły:
- Wydawca: Helion
- ISBN: 9788324696710
- Autor: Tony Parisi
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Komputery i informatyka
Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
autor: Tony Parisi
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 | Ebook | Opis
Twój przewodnik po grafice 3D w HTML!
Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D!
Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wykorzystać API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w znaczący sposób ułatwia życie programisty. Informacje zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z zaawansowanych efektów w CSS3 i tworzyć animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się też z detalami tworzenia aplikacji dla urządzeń mobilnych. Twoją uwagę z pewnocią przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji zarówno tych klasycznych, jak i tych online. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o elementy grafiki 3D.
Dzięki tej książce:
zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D
poznasz API WebGL
wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy
odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy
jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę
Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D!
‚Tony Parisi od samego początku wiedzie prym w dziedzinie rewolucyjnych rozwiązań pozwalających zagościć interaktywnym aplikacjom trójwymiarowym w internecie. Jego nowa książka zawiera dogłębne informacje na temat tych technologii oraz tworzenia najnowocześniejszych trójwymiarowych aplikacji naprawdę działających w aktualnie dostępnych przeglądarkach’.
– Neil Trevett
wiceprezes ds. treści mobilnej w firmie NVIDIA i prezes organizacji Khronos Group