4.5/5 (97)
89
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773155
- Autor: Magdalena Jarzewska
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Prawo i podatki
Badania ankietowe
autor: Magdalena Jarzewska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Badania ankietowe | Ebook | Opis
W poznaniu oczekiwań i potrzeb klientów wobec Twojej firmy pomoże ankieta, z której dowiesz się, co warto zmienić, aby sprzedawać więcej i osiągać lepszy zysk. Z niniejszego opracowania dowiesz się, jak skonstruować ją we właściwy sposób. Przeczytasz w nim m.in. o 5 koniecznych etapach przygotowania ankiety, formułowaniu problemu badawczego ankiety w taki sposób, aby uzyskać istotne dane sprzedażowe oraz wady i zalety różnych form ankiet.
Szczegóły ebooka Badania ankietowe:
17
strony
~0-2
godziny czytania
~4k
słów
Badania ankietowe - powiązane ebooki
Problem przemocy wobec kobiet w rodzinie jest zagadnieniem, któremu poświęca się wiele uwagi – zarówno na forum krajowym, jak i międzynarodowym. Efektywne przeciwdziałanie temu zjawisku przez organy ścigania, wymiaru sprawiedliwości i inne instytucje wymaga podejścia kompleksowego i interdyscyplinarnego, które uwzględnia...
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o. we współpracy ze Stowarzyszeniem Sędziów Polskich „Iustitia” prezentuje Kwartalnik „IUSTITIA”. Periodyk ten jest pismem sędziów. Nie oznacza to, że jest adresowany tylko do sędziów i redagowany tylko przez sędziów, ale przedstawia treści istotne dla...
Boisz się prawa administracyjnego? Nie wiesz jak pisać skargi do sądu administracyjnego? Jakie zarzuty podnosić, jak je formułować? Masz obawy przed kolokwium z prawa administracyjnego lub egzaminem końcowym z części administracyjnej? Publikacja sędziego Tomasza Grossmanna jest zatem idealną pomocą. Dzięki...
Z dniem 1 stycznia 2016 r. w wyniku nowelizacji ustawy o VAT zaczęły obowiązywać nowe regulacje w zakresie sposobu określenia proporcji. Chodzi tu sposób obliczania zakresu wykorzystania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej. Inna z obowiązujących od Nowego...