4.5/5 (57)
49
100
0
57
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773193
- Autor: Katarzyna Kordiuk
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Poradniki
Coaching
autor: Katarzyna Kordiuk
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Coaching | Ebook | Opis
Przeprowadzanie szkolenia dla handlowców nie jest samo w sobie zadaniem prostym i efektywnym, jednakże uskutecznienie tego procesu nie jest niemożliwe. Dowiedz się, jak rozwinąć kompetencje u handlowców, aby polepszyć efektywność działania, dlaczego handlowcy, mimo przeszkolenia, nie wykonują zadań zgodnie z Twoimi oczekiwaniami oraz w jakich sytuacjach coaching przynosi najlepsze efekty.
Szczegóły ebooka Coaching:
11
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Coaching - powiązane ebooki
„Bądź naturalnie piękna” Barbary Ciepielewskiej to poradnik, przedstawiający domowe sposoby „upiększania się” za pomocą naturalnych kosmetyków, które można przygotować samemu w domu. Chyba większość z nas chciałaby wyglądać ładnie, gdyż zdrowy i ładny wygląd sprawia, że jesteśmy lepiej postrzegani przez...
Po dwóch bestsellerach: „O kobiecie” i „O mężczyźnie”, profesor Zbigniew Lew Starowicz tym razem przygląda się miłości. I co znajduje w naszych sercach? Miłość piorunującą, szaloną, nieodwzajemnioną – to tylko kilka klasyfikacji. Opowiada, jak kochają mężczyźni, a jak kobiety, a...
Coraz więcej podatników PIT prowadzących działalność gospodarczą decyduje się na wydobywanie lub ma zamiar rozpocząć pozyskiwanie (potocznie zwane wydobywaniem) kryptowalut, takich jak bitcoin, litecoin czy ether. W tym celu nabywają profesjonalne komputery wraz ze stosownym oprogramowaniem. W opracowaniu przedstawiamy, z...
„To jest za drogie!” mówią klienci i odprawiają handlowca z pustą listą zamówień. To najczęściej stosowany argument klientów, którzy nie są zdecydowani na zakup. Innym „wykrętem” jest wypytywanie o detale produktu, porównywanie do konkurencji, stawianie handlowca w niedoczasie, bo klient...