
Szczegóły:
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
autor: Barbara Stawarz-García
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Streszczenie ebooka:
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
O ebooku:
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - to ebook opublikowany przez Wydawnictwo Naukowe PWN.
Numer ISBN tej publikacji to 9788301197674.
Premiera "Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów" miała miejsce dnia 2018-02-02.
Autorem jest Barbara Stawarz-García. Oryginalnym językiem tej publikacji jest język polski.
Został on zakwalifikowany w kategorii: . Napopularniejsze rozszerzenia plików dla Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów to MOBI, EPUB oraz PDF.
Aby przeczytać cały ebook Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów musisz poświęcić ~3 -5 godziny. Na ebook składa się około 121 stron co w uśrednionym przeliczeniu daje około 30000 słów.