4.5/5 (87)
79
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324663286
- Autor: Praca zbiorowa
- Język: polski
- Premiera: 2013-04-08
- Kategoria: Poradniki
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
autor: Praca zbiorowa
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek | Ebook | Opis
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych
Co tysiąc głów, to nie jedna
Szczegóły ebooka Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek:
184
strony
~4-6
godziny czytania
~46k
słów
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - powiązane ebooki
Autor obala szereg obiegowych opinii o psach, tłumacząc, iż psy nie są dążącymi do dominacji udomowionymi wilkami. Są stworzeniami, u których rozwinęły się cechy umożliwiające im życie w harmonii z innymi gatunkami, zwłaszcza z ludźmi. Autor posługuje się przełomowymi badaniami...
IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą 'Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same...
Opisywana w książce wiedza opiera się na wieloletnim doświadczeniu Hindusów, Azteków i wielu innych mędrców. Pozwala ona na zawsze pożegnać się z nadwagą i pomarańczową skórką, zwaną cellulitem. Ty również możesz uwolnić się od lekarstw, pożegnać cukrzycę i wspomóc funkcjonowanie...
Książka Rozwój teorii organizacji stanowi pierwszą w polskiej literaturze intelektualnie błyskotliwą i współczesną syntezę teorii organizacji. Na 140 stronach autorzy przedstawiają „subiektywną opowieść” o historii rozwoju teorii organizacji, próbując odpowiedzieć na pytanie, „dlaczego (i po co) w teorii organizacji pojawiały...