Szczegóły:
E-marketing
autor: Jarosław Królewski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
E-marketing | Ebook | Opis
‚Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
– jak mierzyć siłę i potencjał marki?
– jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
– dlaczego Content is Th King?
– czym jest marketing 3.0?
– dokąd zmierzają socjal media?
– dlaczego less is more?
– jak dbać o klienta w sieci?
– jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
– o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
– w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
– jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
– jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?’