4.5/5 (57)
63
100
0
57
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326928321
- Autor: Zbigniew Biskupski
- Język: polski
- Premiera: 2014-06-12
- Kategoria: Biznes
Faktoring w praktyce
autor: Zbigniew Biskupski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Faktoring w praktyce | Ebook | Opis
Faktoring może być zastosowany zarówno w obrocie krajowym, jak i międzynarodowym. Do najważniejszych jego zalet należą: możliwość szybkiej zamiany posiadanych należności na środki pieniężne, systematyczny dopływ kapitału obrotowego oraz możliwość terminowego regulowania zobowiązań własnych. Aby jednak firma czerpała korzyści z tego narzędzia finansowego, należy sobie zdawać sprawę z tego, jakie pułapki czyhają w umowach oraz jak w tym zakresie wygląda prawo.
Szczegóły ebooka Faktoring w praktyce:
122
strony
~3-5
godziny czytania
~30k
słów
Faktoring w praktyce - powiązane ebooki
Książka omawiająca szczegółowo każdą z części formularza PIT-11. Zawiera wzór formularza wraz z wyjaśnieniem każdego punktu. Publikacja jest pomocna w zrozumieniu zasad wynagradzania pracowników samorządowych, pracowników urzędów państwowych, oraz członków korpusu służby cywilnej.
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu.Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile...
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing,...