Szczegóły:
- Wydawca: Helion
- ISBN: 9788328324138
- Autor: Von Glitschka
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Komputery i informatyka
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II
autor: Von Glitschka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II | Ebook | Opis
Wiele osób zajmujących się grafiką ma problemy z precyzyjnym rysowaniem kształtów wektorowych. Co gorsza, wielu projektantów zachłysnęło się możliwościami oferowanymi przez komputer i porzuciło rysowanie dawno temu. W efekcie nawet najbardziej kreatywni twórcy mają problem, aby w pełni realizować swoje zamysły artystyczne. Ich prace wydają się nijakie. A przecież może być zupełnie inaczej!
Trzymasz w ręku przewodnik, który poprowadzi Cię ku artystycznej doskonałości. Dowiesz się, jak ważne jest dochowanie wierności szkicownikowi, jak w pełni wykorzystać swą kreatywność i uniknąć błędów, przez które świetne pomysły są marnowane. Znajdziesz tu dokładny opis wszystkich etapów pracy projektanta i inne użyteczne informacje. Przydadzą Ci się one niezależnie od tego, czy używasz Adobe Illustratora, CorelDRAW czy może Inkscape. Pokazany tu proces twórczy jest usystematyzowany. Konsekwentne podążanie tą ścieżką z pewnością umożliwi Ci tworzenie doskonalszych prac.
Najważniejsze zagadnienia omówione w tej książce:
grafika wektorowa i rysunek jako podstawy warsztatu projektanta
„metoda zegarowa” umożliwiająca precyzyjne odwzorowanie kształtu krzywych
punkty podstawowe i kontrolne, ścieżki i linie pomocnicze
szybkie budowanie kształtów
solidne podstawy pracy z kolorami i tworzenie detali w ilustracjach
dobre praktyki, dobre techniki, atrakcyjne efekty i dopracowywanie rysunku
Rysuj! Kreśl! Projektuj! Twórz!
Von Glitschka — ceniony wykładowca kreatywnego projektowania, zwolennik symbiozy ilustracji z typowym projektowaniem graficznym. Realizował projekty dla najbardziej rozpoznawalnych światowych marek i współpracował z agencjami reklamowymi, firmami projektowymi oraz działami graficznymi korporacji z całego świata. Potrafi inspirować i przekazywać solidną metodologię pracy twórczej, a wszystko to serwuje ze sporą dawką humoru.