4.5/5 (97)
83
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Colorful Media
- ISBN: 9788363799229
- Autor: Opracowanie zbiorowe
- Język: polski
- Premiera: 2013
- Kategoria: Biznes
Hodowla psów
autor: Opracowanie zbiorowe
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Hodowla psów | Ebook | Opis
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Szczegóły ebooka Hodowla psów:
11
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Hodowla psów - powiązane ebooki
Zbiór najważniejszych tekstów Leszka Balcerowicza z prasy polskiej i zagranicznej. Również tych z szuflady, nigdy nie publikowanych. Do tej pory teksty rozproszone, zebrane teraz w jeden tom, stały się znakomitym obrazem Polski i świata z ostatních lat. A autor nadaje...
Prowadzenie działalności gospodarczej w warunkach niestabilnego i złożonego otoczenia skłania przedsiębiorstwa do podejmowania ustawicznych działań, mających na celu kreowanie przewag konkurencyjnych. Istotną przeszkodą w dynamicznym rozwoju wielu przedsiębiorstw są ograniczone zasoby finansowe, techniczne i ludzkie. Jedną z form przezwyciężania tych...
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy. Tematyka /monografii/ jest bardzo...
Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla...