Szczegóły:
- Wydawca: C. H. Beck
- ISBN: 9788325569181
- Autor: Joanna Kos-Łabędowicz
- Język: polski
- Premiera: 2017-09-15
- Kategoria: Biznes
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
autor: Joanna Kos-Łabędowicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta | Ebook | Opis
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowiczwychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.
Dr hab. Grażyna Rosa
prof. Uniwersytetu Szczecińskiego