4.5/5 (77)
63
100
0
77
Szczegóły:
- Wydawca: Infor PL
- ISBN: 9788374406376
- Autor: Infor Ekspert
- Język: polski
- Premiera: 2016-04-23
- Kategoria: Poradniki
Jak rozliczać dostawy towarów – skutki w VAT
autor: Infor Ekspert
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Jak rozliczać dostawy towarów – skutki w VAT | Ebook | Opis
Jedną z czynności, które podlegają opodatkowaniu VAT, jest dostawa towarów. Rozliczenie tych transakcji sprawia wiele problemów. Publikacja odpowiada m.in. na pytania: • Jak ustalić moment dostawy • Jak określić miejsce dostawy przy transakcjach łańcuchowych • Jak ustalić czy miała miejsce dostawa czy usługa • Gdzie rozliczyć dostawy towarów montowanych • Jakie warunki należy spełnić przy dostawach towarów do innych krajów UE • Kiedy rozliczyć dostawy dokonywane za granicę • Jak rozliczyć transakcje łańcuchowe
Szczegóły ebooka Jak rozliczać dostawy towarów – skutki w VAT:
32
strony
~0-2
godziny czytania
~8k
słów
Jak rozliczać dostawy towarów – skutki w VAT - powiązane ebooki
On nie chce ze mną rozmawiać. Ona nie chce się ze mną kochać. Poznaj nowe rozwiązania odwiecznych problemów! Ta książka to zdumiewające połączenie życiowej mądrości i naukowej wiedzy. Nie wyobrażam sobie lepszego poradnika dla współczesnych par, zarówno małżeńskich, jak i...
'Pieniądze dla Pań. Krótki kurs finansów dla każdej z nas' to unikalny kurs wydawnictwa Lingo z nowej serii 'Poradniki na obcasach' - książek pisanych przez dziewczyny, które znają się na rzeczy, skierowanych do dziewczyn (i facetów - o ile dziewczyny...
Dynamiczny wzrost przepływów bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) stanowi cechę charakterystyczną ostatnich dziesięcioleci. Kraje rywalizują między sobą o ich napływ stosując różnego rodzaju zachęty dla kapitału zagranicznego. Jedną z nich stanowi stopa opodatkowania przedsiębiorstw. Niniejsza praca poświęcona jest zależności pomiędzy opodatkowaniem...
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły...