Szczegóły:
- Wydawca: Promise
- ISBN: 9788375412666
- Autor: Woeltje Holger
- Język: polski
- Premiera: 2016-09-14
- Kategoria: Komputery i informatyka
Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego
autor: Woeltje Holger
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego | Ebook | Opis
Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia
• Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej
• Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
• Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
• Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne
• Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele
• Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym
O autorach
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych.
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.