4.5/5 (107)
93
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Ridero
- ISBN: 9788365543394
- Autor: Anna Tomalik
- Język: polski
- Premiera: 2017-11-07
- Kategoria: Biznes
Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?
autor: Anna Tomalik
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji? | Ebook | Opis
Niniejsza książka zawiera kilka prostych sposobów jak zwiększyć przychody restauracji ze sprzedaży wody. Udowodnimy Ci, dlaczego woda w butelce jest lepsza od wody z kranu. Nauczymy Cię, w jakich sytuacjach proponować wodę. Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę, jak za pomocą sprzedaży sugestywnej zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej!
Szczegóły ebooka Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?:
134
strony
~3-5
godziny czytania
~33k
słów
Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji? - powiązane ebooki
„Ściąga Księgowego” podaje harmonogram inwentaryzacji okresowej w jednostkach sektora finansów publicznych kontynuujących działalność z podziałem na: termin i częstotliwość inwentaryzacji, metodę inwentaryzacji, składniki aktywów i pasywów oraz przedstawia schemat udokumentowania potwierdzenia prawidłowości salda należności.
Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń...
Przetłumczona na 9 języków. Wykorzystywana na ponad 30 uniwersytetach. W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas....
Czy to możliwe, że Służba Bezpieczeństwa była prekursorem współczesnych badań rynkowych? 'Tajne służby kapitalizmu' to książka poświęcona służbom wywiadowczym firm i stosowanym przez nie metodom. Tytułowe tajne służby kapitalizmu to działy badań i marketingu dużych firm, a także pracujące dla...