4.5/5 (127)
42
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: W drodze
- ISBN: 9788370339371
- Autor: Chris Thurman
- Język: polski
- Premiera: 2012-10-10
- Kategoria: Poradniki
Kłamstwa w które wierzymy
autor: Chris Thurman
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Kłamstwa w które wierzymy | Ebook | Opis
Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa! Przychodzą zewsząd i dotyczą wszystkich dziedzin życia: rodziny, miłości, pracy, wiary, polityki… A my wierzymy! Czasami wierzymy wiedząc, że to kłamstwa. Okłamują nas inni, okłamujemy siebie sami, bo wydaje nam się, że tak będzie lepiej. Tymczasem jednak kłamstwa nas niszczą. Książka Chrisa Thurmana pomoże ci zrozumieć jakim kłamstwom wierzysz, jak niszczą one twoje życie i jak sobie z nimi radzić.
Szczegóły ebooka Kłamstwa w które wierzymy:
313
strony
~7-9
godzin czytania
~78k
słów
Kłamstwa w które wierzymy - powiązane ebooki
On ją dotknął, a ona omdlała z rozkoszy. A może to ona go dotknęła i on omdlał…? Ale zanim się dotknęli, ubrali się. I spotkali. A potem… już wiesz, co. A wiesz, jak to opisać? Chcesz się nauczyć pisać jak...
Planowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na to, by uprościć i wzbogacić swoje życie. Najważniejszym elementem planowania jest układanie list! Sztuka planowania to praktyczny poradnik podpowiadający, jak najlepiej zorganizować codzienne życie (sprzątanie, przygotowywanie posiłków, zapraszanie gości na kolację, płacenie rachunków,...
Towar dobrze podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy...
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań...