Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo e-bookowo
- ISBN: 9788361485001
- Autor: Marek Stączek
- Język: polski
- Premiera: 2009
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie
autor: Marek Stączek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie | Ebook | Opis
‚Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie – po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt ‚kooperacji’ Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością. Gorąco polecam.’Marcin Rotkiewicz ‚Polityka’‚Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu – ‚kreatywności i zmiany’. Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia.Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający – jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?’ Andrzej Szeworski, Prezes Pekao Financial Services‚Zaakceptować zmianę jest rzeczą trudną, a być przy tym kreatywnym wydaje się niemożliwe. Wielką sztuką jest napisać tak prosto i przystępnie o rzeczy, która jest skomplikowana i trudna do przyjęcia. Polecam.’Tomasz Kryński, Field Force Trainer, Bayer Sp. z o.o.Marek Stączek – jeden z założycieli i trenerów firmy EdisonTeam.pl. Na co dzień prowadzi doradztwo i szkolenia w zakresie innowacyjnego myślenia, zarządzania zmianą. Autor programu dot. innowacji w organizacji pt.: ‚1:2:1 – jeden pracownik w dwa miesiące tworzy jedno mikrorozwiązanie’.