
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN: 9788301148195
- Autor: Wojciech Jabłoński
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Historia, militaria, wojskowość
Kreowanie informacji. Media relations
autor: Wojciech Jabłoński
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Streszczenie ebooka:
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik
akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z
public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak:
pseudowydarzenie, ‚czwarta władza’, media relations, press
relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia
zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z
szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na
temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy –
m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania
‚wydarzeń’ na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej
literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z
praktyki.
O ebooku:
Kreowanie informacji. Media relations - to ebook opublikowany przez Wydawnictwo Naukowe PWN.
Numer ISBN tej publikacji to 9788301148195.
Premiera "Kreowanie informacji. Media relations" miała miejsce dnia .
Autorem jest Wojciech Jabłoński. Oryginalnym językiem tej publikacji jest język polski.
Został on zakwalifikowany w kategorii: Historia, militaria, wojskowość. Napopularniejsze rozszerzenia plików dla Kreowanie informacji. Media relations to MOBI, EPUB oraz PDF.
Aby przeczytać cały ebook Kreowanie informacji. Media relations musisz poświęcić ~3 -5 godziny. Na ebook składa się około 132 stron co w uśrednionym przeliczeniu daje około 33000 słów.