4.5/5 (117)
26
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376772004
- Autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska
- Język: polski
- Premiera: 2013-08-16
- Kategoria: Poradniki
Kwalifikacje operatorów – planowanie szkoleń i rozwoju
autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Kwalifikacje operatorów – planowanie szkoleń i rozwoju | Ebook | Opis
Szkolenia pracownicze można podzielić na dwie kategorie – związane z utrzymaniem w firmie istniejącego stanu wiedzy i umiejętności oraz dostosowujące poziom wiedzy do wymagań i potrzeb przedsiębiorstwa. Ich przeprowadzenie coraz częściej zleca się wewnętrznym trenerom, co przynosi firmie oczywiste oszczędności. Z lektury niniejszej publikacji dowiesz się m.in. jak samodzielnie planować i realizować szkolenia, w jaki sposób analizować potrzeby szkoleniowe w firmie oraz co należy uwzględniać w harmonogramie szkoleń.
Szczegóły ebooka Kwalifikacje operatorów – planowanie szkoleń i rozwoju:
13
strony
~0-2
godziny czytania
~3k
słów
Kwalifikacje operatorów – planowanie szkoleń i rozwoju - powiązane ebooki
Niniejsza publikacja wykorzystuje dorobek badań teoretycznych na polu ukierunkowania rynkowego podmiotów gospodarczych oraz wyniki oryginalnych badań empirycznych nad przystosowaniem polskich szkół wyższych do funkcjonowania w warunkach gospodarki rynkowej. Podstawę powstania książki stanowią prace naukowe dokonane przez Autorkę w ramach przygotowania...
- Dlaczego kluby nie mogły płacić piłkarzom? - Ile kosztowało „ustawienie” meczu w II RP? - Jak wyglądał trening przedwojennej drużyny? - Dlaczego rabin przerwał mecz? „Na stadionie sportowym 20 000 ludzi wrzeszczy, denerwuje się, rzuca czapkami, demonstruje… Ze wszystkich...
Spośród usterek występujących w laptopach naprawa płyt głównych jest prawdopodobnie najtrudniejszą dziedziną. Wiele serwisów nie wykonuje takich napraw, oferując wymianę płyty głównej na sprawną. Taki sposób postępowania często nie jest korzystny dla klienta - niepotrzebnie zwiększa koszty naprawy, zwłaszcza w...
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów...