Szczegóły:
Life is Strange. Out of Time. Poradnik do gry
autor: Jacek 'Ramzes' Winkler
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Life is Strange. Out of Time. Poradnik do gry | Ebook | Opis
Out of Time to drugi już odcinek epizodycznej przygodówki studia DONTNOD, która powstała we współpracy ze Square Enix. W grze wcielasz się w osiemnastoletnią dziewczynę imieniem Max, która zmaga się z codziennym szkolnym życiem nastolatki. Podczas rozgrywki odkryjesz w sobie nadprzyrodzone zdolności cofania się w czasie, co pomoże Ci manipulować decyzjami i wydarzeniami, na które wcześniej nie miałbyś wpływu. Pierwszy epizod gry wprowadzi cię w świat przedstawiony przez autorów, zapoznasz się z podstawową mechaniką rozgrywki a także poznasz otaczających cię rówieśników, którzy uczęszczają z tobą do tej samej szkoły. Niniejszy poradnik pomoże ci przebrnąć przez fabułę oraz skupi się na wyjaśnieniu najważniejszych kwestii gry. Znajdziesz w nim także szczegółowy opis ważnych wyborów oraz ich ewentualnych konsekwencji. Zwieńczeniem poradnika jest spis wszystkich zdjęć, które możesz kolekcjonować w trakcie rozgrywki.
Poradnik do Out of Time, drugiego epizodu gry Life is Strange zawiera:
Opis przejścia gry
Szczegółowe omówienie kwestii decyzji wraz z ich ewentualnymi konsekwencjami
Wskazówki pomocne do znalezienia wszystkich znajdziek
W poradniku do drugiego epizodu gry Life is Strange. Out of Time ujęto pełny, bogato ilustrowany opis przejścia gry z położeniem szczególnego nacisku na omówienie decyzji i ich konsekwencji. Nie zabrakło opisu wskazówek przydatnych do znajdziek.
Life is Strange. Out of Time. Poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ważne wybory (Wybory i decyzje)
Decyzje (Wybory i decyzje)
Zdjęcia
Rozdział 5 (Opis przejścia)
Rozdział 4 (Opis przejścia)
Rozdział 3 (Opis przejścia)
Rozdział 2 (Opis przejścia)
Rozdział 1 (Opis przejścia)
Wybory i decyzje
Opis przejścia