4.5/5 (77)
65
100
0
77
Szczegóły:
Manipulacje w tachografie cyfrowym. Wykrywanie, koszty, kary
autor: Marek Herma
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Manipulacje w tachografie cyfrowym. Wykrywanie, koszty, kary | Ebook | Opis
Kompendium, które zawiera omówienie problemu manipulacji w tachografach cyfrowych. Dzięki temu poradnikowi przekonasz się, jakie są konsekwencje manipulacji w tachografie i na kogo mogą zostać nałożone kary. Dowiesz się, co może świadczyć o tym, że dokonywano manipulacji w tachografie. Uzupełnieniem publikacji jest treść rozporządzenia nr rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 165/2014 oraz taryfikator kar nakładanych przez Inspekcję Transportu Drogowego oraz ważne adresy i numery telefonów.
Szczegóły ebooka Manipulacje w tachografie cyfrowym. Wykrywanie, koszty, kary:
84
strony
~2-4
godziny czytania
~21k
słów
Manipulacje w tachografie cyfrowym. Wykrywanie, koszty, kary - powiązane ebooki
Każdy czubek jest czegoś początkiem i każdy początek ma swój czubek. Oto kilka krótkich historii. Historii nieoczywistych, niepokornych, niejednoznacznych. O czym? O życiu, jak to zwykle bywa. Ale też trochę o śmierci. I o miłości (tej chcianej i tej nie),...
Ze swego życia uczynił pogorzelisko. I niczym rockandrollowy feniks podniósł się z popiołów. Zbuntowany dwudziestoletni punk wyjeżdża z rodzinnego Seattle, aby uciec przed heroinowym piekłem. Ląduje na ulicach Los Angeles, miasta rozpusty i rock’n’rolla. Odpowiada na ogłoszenie tajemniczego Slasha i...
Biografia brytyjskiego wydawcy, twórcy światowego imperium medialnego, którego barwne życie i tajemnicza śmierć przypomina scenariusz filmu sensacyjnego. Obok zarządzania koncernem medialnym Maxwell uprawiał pranie brudnych pieniędzy, handlował artykułami objętymi embargiem i sprzedawał szpiegowskie oprogramowanie. W drugiej połowie lat osiemdziesiątych robił...
Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. 'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także...