Sprawdź online. Freebok.pl zachęca
  • Strona główna
  • Newsy
  • Czym są ebooki
  • Dla dzieci i młodzieży
  • Strona główna
  • Newsy
  • Czym są ebooki
  • Dla dzieci i młodzieży
Ebook Marketing 4.0 pdf
4.5/5 (117)
38 100 0 117

Szczegóły:

  • Wydawca: MT Biznes
  • ISBN: 9788380871915
  • Autor: Philip Kotler
  • Język: polski
  • Premiera:
  • Kategoria:

Marketing 4.0

autor: Philip Kotler

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Marketing 4.0 | Ebook | Opis

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.

Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci:

zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;
zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;
zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.

***

Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość.

– Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

***

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery.

– Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners

***

Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać.

– Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business

***

Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść.

– George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

***

Philip Kotler jest profesorem marketingu wykładającym w Kellogg School of Management przy Northwestern University. Jest autorem ponad pięćdziesięciu książek, między innymi Marketingu – światowego bestsellera, który doczekał się piętnastego wydania.

Hermawan Kartajaya jest założycielem MarkPlus, Inc. – największej w Indonezji firmy świadczącej usługi z zakresu konsultingu marketingowego.

Iwan Setiawan jest dyrektorem operacyjnym w MarkPlus, Inc.

Szczegóły ebooka Marketing 4.0:

Marketing 4.0 pdf 184 stron 184 strony
Marketing 4.0 pdf 4 czytania ~4-6 godziny czytania
Marketing 4.0 pdf 46k słow ~46k słów

Powiązane z Marketing 4.0

Marketing 4.0 możesz otowrzyć za pomocą poniższych narzędzi:

Marketing 4.0 - powiązane ebooki

Chomikuj, ebook online My rodzice dorosłych dzieci. Ewa Woydyłło

My rodzice dorosłych dzieci

Książka ta, to drugi - po Sekretach kobiet – pisany gabinet terapeutyczny. Jest to rodzaj poradnika dla rodziców, którzy nie są zadowoleni ze swoich dorosłych dzieci. Inaczej wyobrażali sobie ich życie, zamartwiają się ich wyborami, pielęgnują poczucie winy za błędy...
Ewa Woydyłło
Chomikuj, ebook online Domino strachu. Karol Karłów

Domino strachu

Zbiór opowiadań z pogranicza horroru i grozy. Śmierć, strach, lęk, przyprawione szczyptą erotyki. Różni bohaterowie, różne sytuacje, ten sam cel — umrzeć, lub przeżyć.
Karol Karłów
Chomikuj, ebook online Angielski na co dzień w ciekawych dialogach. Radosław Więckowski

Angielski na co dzień w ciekawych dialogach

• Liczne zwroty zaczerpnięte z życia codziennego: A: Znowu się spóźniła? B: Cała ona. A: Co u ciebie? B: U mnie po staremu. Powoli do przodu. A: Co wolisz: mocną herbatę czy kawę? B: Wszystko jedno. A: Wyjechała do Hiszpanii....
Radosław Więckowski
Chomikuj, ebook online Ezotero. Moje przeznaczenie. Agnieszka Tomczyszyn

Ezotero. Moje przeznaczenie

Ezotero. Moje przeznaczenie pewnymi wątkami nawiązuje do Ezotero. Córka wiatru (choć książki sąodrębnymi całościami). Pola mieszka na Górze Brocken. Magia to dla niej chleb powszedni. Życiezwykłych ludzi jest za to nieznanym lądem pełnym tajemnic. Gdy w końcu maokazję, by bliżej...
Agnieszka Tomczyszyn
freebok.pl to strona poświęcona ebookom. Jest to największa wyszukiwarka ebooków online w internecie. Dzięki freebok możesz dowiedzieć się wszystkiego co najważniejsze o poszukiwanych ebookach. Ebookie z roku na rok zdobywają większe zaufanie użytkowników, to właśnie z myślą o nich powstał freebok. Zapraszamy do korzystania z naszej wyszukiwarki ebooków online.

Sprawdź najczęstsze kategorie

  • Albumy
  • Biografie
  • Biznes
  • Dla dorosłych, erotyka
  • Dla dzieci i młodzieży
  • Dokument, literatura faktu, reportaże
  • Drama
  • Dramat
  • Edukacja
  • Ekonomia, biznes, finanse
  • Encyklopedie, słowniki
  • Fantastyka
  • Fiction
  • Historia, militaria, wojskowość
  • Inne
  • Język polski
  • Klasyka literatury
  • Komiks i manga
  • Komputery i informatyka
  • Kryminał, sensacja, thriller
  • Kultura, sztuka, media
  • Lektury szkolne, opracowania lektur
  • Literatura piękna
  • Literature Of Manners
  • Mathematics
  • Nauka języków obcych
  • Naukowe i akademickie
  • Nonfiction
  • Obyczajowe
  • Philosophy
  • Poezja
  • Politics
  • Popularnonaukowe
  • Poradniki
  • Praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja
  • Prawo i podatki
  • Przewodniki
  • Psychologia i filozofia
  • Psychology
  • Publicystyka
  • Religia i rozwój duchowy
  • Romans
  • Sztuka
  • Thriller
  • Zdrowie, medycyna
Copyright © 2023 freebok.pl