4.5/5 (87)
81
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: BL Info Polska
- ISBN: 9788389537898
- Autor: Björn Lundén
- Język: polski
- Premiera: 2014
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
autor: Björn Lundén
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw | Ebook | Opis
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.
Szczegóły ebooka Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw:
230
strony
~5-7
godzin czytania
~57k
słów
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - powiązane ebooki
Praktyczny poradnik, który przedstawia 125 rzeczywistych przypadków ułatwiających dokonanie wyboru odpowiedniej stawki podatku VAT.
Książka o czasie, traktowanym jako dobro rzadkie i jako coś niezwykłego, co nawet trudno zdefiniować. W XXI wieku coraz mocniej czujemy presję czasu, gdy nowoczesna technologia pozwala nie tylko mierzyć czas do milionowej części sekundy, ale też przyspiesza wszystkie zjawiska,...
Jak kupują kobiety? To pytania spędza sen z oczu niejednemu mężowi i wielu specjalistom od marketingu. Dzięki tej przełomowej książce każdy może poznać sekrety kobiecych motywacji!
Poradnik niezbędny w każdej firmie. W przystępny sposób wyjaśnia orzeczenia Sądu Najwyższego z zakresu prawa pracy.