Szczegóły:
- Wydawca: Złote Myśli
- ISBN: 9788375826098
- Autor: Scott Lewis
- Język: polski
- Premiera: 2008-05-15
- Kategoria: Poradniki
Marketing impulsowy
autor: Scott Lewis
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing impulsowy | Ebook | Opis
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?
Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas… Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).
Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:
– Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
– Jak zmusić klientów, żeby sami “biegli” do Ciebie?
– Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.
– Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.
– Zasada “O mały włos”.
– Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.
– Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza.
‚Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.
W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz.’