4.5/5 (87)
75
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Placet
- ISBN: 9788374880350
- Autor: Magdalena Daszkiewicz
- Język: polski
- Premiera: 2010
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Marketing
autor: Magdalena Daszkiewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing | Ebook | Opis
Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!
Szczegóły ebooka Marketing:
194
strony
~4-6
godziny czytania
~48k
słów
Marketing - powiązane ebooki
Swoisty przewodnik poświęcony nowym progom występującym w zamówieniach publicznych. Książka podzielona jest na dwie części. W pierwszej omówione zostały wszystkie aspekty dotyczące zakupów poniżej 30.000 euro, zaś część druga poświęcona jest zamówieniom w procedurze krajowej i unijnej.Prawidłowe oszacowanie wartości zamówienia,...
W czasach, gdy duża część zawodów wymaga spędzania za biurkiem wielu godzin dziennie, stawy i kręgosłup są szczególnie narażone na zwyrodnienia, które powodują uciążliwe dolegliwości, mogące prowadzić do poważnych chorób. Nie czekaj z profilaktyką!!! Moda na dbanie o zdrowie i...
Przełomowy sukces osiąga się dzięki samonapędzającym się zespołom! Adrian Gostick oraz Chester Elton, bestsellerowi autorzy i znani konsultanci specjalizujący się w dziedzinie przywództwa, napisali przełomowy poradnik na temat tworzenia wysoce efektywnych zespołów. Badania wskazują, że zaledwie 20 procent zespołów choćby...
Czytelnik dowie się z publikacji, kiedy postępowanie może zostać poddane kontroli oraz jak walczyć z niewłaściwą, jego zdaniem, weryfikacją. Znajdzie w niej również omówienie najpowszechniejszych nieprawidłowości, jakie prezes Urzędu Zamówień Publicznych stwierdził w czasie postępowań kontrolnych zakończonych w 2013 roku....