4.5/5 (87)
75
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Placet
- ISBN: 9788374880350
- Autor: Magdalena Daszkiewicz
- Język: polski
- Premiera: 2010
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Marketing
autor: Magdalena Daszkiewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing | Ebook | Opis
Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!
Szczegóły ebooka Marketing:
194
strony
~4-6
godziny czytania
~48k
słów
Marketing - powiązane ebooki
Wszelka asymetria we wszechświecie ma ciekawą właściwość. Zmusza do aktywności, do wyrwania ze stanu letargu, obojętności, zastoju, który nie mając charakteru twórczego, skazany jest na zagładę. Jednocześnie byty dążą świadomie lub nieświadomie do stanu równowagi. Harmonia jest punktem docelowym każdej...
Poradnik, który nie tylko opisuje reguły ustalania najważniejszych kategorii kosztów, lecz także pomaga prawidłowo rozliczyć każdą firmę, niezależnie od jej wielkości.
Liberalizacja sektorów sieciowych należy do ważniejszych zmian z punktu widzenia teorii ekonomii oraz praktyki funkcjonowania gospodarki rynkowej. Obejmuje ona reformy mające na celu uruchomienie rynkowych lub quasi-rynkowych mechanizmów funkcjonowania przedsiębiorstw oraz tworzenie warunków do ich efektywnego działania. Przełomowym charakterem tych...
Publikacja przedstawia szczegółowe opisy strategii sprzedaży hurtowej umożliwiające opracowanie własnego planu działania. Podpowie Ci m.in. czy warto stosować strategię w perspektywie długoterminowej, jakie są zalety i wady strategii procesów oraz jak osiągnąć sukces sprzedażowy w długoterminowej perspektywie.