Szczegóły:
- Wydawca: Aspra
- ISBN: 9788375455472
- Autor: Wojciech Jabłoński
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Prawo i podatki
Marketing polityczny a public relations
autor: Wojciech Jabłoński
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing polityczny a public relations | Ebook | Opis
Tom 25. serii ‚Media początku XXI wieku’ wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. ‚Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations’. prof. dr hab. Jerzy Olędzki ‚Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji’. prof. dr hab. Maciej Mrozowski