Szczegóły:
- Wydawca: ROSTER
- ISBN: 9788394373764
- Autor: Robert Stępowski
- Język: polski
- Premiera: 2018-09-26
- Kategoria: Poradniki
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
autor: Robert Stępowski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? | Ebook | Opis
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
– Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
– Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
– Jak skutecznie promować miasto?
– Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
– Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?
‚Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?’ to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook.
Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!