![Ebook Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia pdf do pobrania Ebook Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia pdf](https://freebok.pl/wp-content/uploads/2020/02/marketing-terytorialny-nowe-obszary-i-narzedzia-andrzej-szromnik.jpg)
Szczegóły:
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
autor: Andrzej Szromnik
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia | Ebook | Opis
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.