Szczegóły:
- Wydawca: SELF-PUBLISHER
- ISBN: 9788394603113
- Autor: Michał Rusek
- Język: polski
- Premiera: 2017-07-21
- Kategoria: Poradniki
Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu
autor: Michał Rusek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu | Ebook | Opis
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.
Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji me-rytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-nocześnie, autor udowodnił, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
MICHAŁ RUSEK – właściciel agencji marketingowej www.MarketingFanpage.pl, portalu www.MarketingDlaCiebie.pl, firmy szkoleniowej www.SzkolenieObslugiKlienta.pl oraz wydawnictwa www.TwojEkspertOdMarketingu.pl.
Ekspert ds. marketingu i reklamy, copywriter, publicysta i szkoleniowiec. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania, gdzie studiował Zarządzanie i Marketing o profilu Psychologia Zarządzania oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej, gdzie pracował jako Specjalista Ds. Marketingu i Reklamy. Były Project Manager firmy szkoleniowej, który współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach polski. Autor, posiadający na swoim koncie setki publikacji w magazynach i porta-lach, bliski współpracownik i redaktor magazynów Mistrz Branży, Businessman Today i Benefit.