4.5/5 (97)
93
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: BC.edu
- ISBN: 9788361655480
- Autor: Mirko Düessel
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Biznes
Marketing w praktyce
autor: Mirko Düessel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing w praktyce | Ebook | Opis
Książka przekazuje kompletne informacje potrzebne do planowania, realizowania i kontrolowania działań marketingowych. Zawiera liczne schematy, wykresy, diagramy i tabele ułatwiające zrozumienie treści, a także przykłady i studia przypadków. Całość zamyka glosariusz marketingowy wyjaśniający najważniejsze pojęcia.
Autor na co dzień zajmuje się marketingiem – zarządza przedsiębiorstwem specjalizującym się w doradztwie strategicznym i marketingowym oraz jest współwłaścicielem firmy oferującej szkolenia marketingowe.
Szczegóły ebooka Marketing w praktyce:
210
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Marketing w praktyce - powiązane ebooki
Dr Grzegorz Myśliwiec jest znanym ekspertem z dziedziny etyki, szanowanym zarówno w kręgach naukowych, jak i biznesowych. Jest też wybitnym nauczycielem akademickim cenionym przez studentów za niekonwencjonalny sposób prowadzenia wykładów.W książce autor w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje:- podstawowe pojęcia etyczne...
W niniejszej książce przedstawiono życie i twórczość wyjątkowego polskiego ekonomisty, Michała Kaleckiego. Zawiera ona omówienie Kaleckiego teorii gospodarki kapitalistycznej, a także jest to dobrze przemyślany przewodnik po jego pracach, łącznie z ważnymi publikacjami na temat ekonomii krajów słabo rozwiniętych. Koncepcje...
Publikacja przygotowana przez uznanych ekspertów: dr hab. Irenę Olchowicz, dr Agnieszkę Tłaczała, dr Wandę Wojas, Ewę Sobińską, Katarzynę Kędziorę, Justynę Beatę Zakrzewską. Praktyczny przewodnik po znowelizowanej ustawie o rachunkowości. Zawiera szczegółowy komentarz do zmian. W sposób przystępny przedstawia skutki zastosowania...
Sukces każdego przedsiębiorstwa, zarówno małej firmy jak i koncernu, zależy w dużym stopniu od jego pracowników. W jaki sposób znaleźć dobrych kandydatów i uniknąć błędnych decyzji personalnych? Książka opisuje proces rekrutacji, począwszy od formułowania ogłoszeń i kompetentnej oceny dokumentacji aplikacyjnej,...