4.5/5 (97)
93
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: BC.edu
- ISBN: 9788361655480
- Autor: Mirko Düessel
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Biznes
Marketing w praktyce
autor: Mirko Düessel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing w praktyce | Ebook | Opis
Książka przekazuje kompletne informacje potrzebne do planowania, realizowania i kontrolowania działań marketingowych. Zawiera liczne schematy, wykresy, diagramy i tabele ułatwiające zrozumienie treści, a także przykłady i studia przypadków. Całość zamyka glosariusz marketingowy wyjaśniający najważniejsze pojęcia.
Autor na co dzień zajmuje się marketingiem – zarządza przedsiębiorstwem specjalizującym się w doradztwie strategicznym i marketingowym oraz jest współwłaścicielem firmy oferującej szkolenia marketingowe.
Szczegóły ebooka Marketing w praktyce:
210
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Marketing w praktyce - powiązane ebooki
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny...
Żyjemy w czasach, w których wprowadzanie zmian to już właściwie codzienność. Ale jak te modyfikacje są wprowadzane? Czy powodują obawę lub niechęć załogi? Czy przynoszą oczekiwane efekty? Twoim celem przy wdrażaniu zmian ma być potrzeba poprawy sprawności organizacyjnej firmy –...
W czasie swojej sześćdziesięcioletniej kariery inwestycyjnej Warren Buffett stawiał czoła licznym wyzwaniom i konsekwentnie osiągał niebywałe sukcesy. Jego pokora, uczciwość i podejście intelektualne spowodowały, że obserwują go miliony inwestorów na całym świecie, zainteresowanych jego metodami robienia interesów.Właśnie dlatego Robert Hagstrom...
Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało 'namacalny' charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak...