4.5/5 (97)
93
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: BC.edu
- ISBN: 9788361655480
- Autor: Mirko Düessel
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Biznes
Marketing w praktyce
autor: Mirko Düessel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing w praktyce | Ebook | Opis
Książka przekazuje kompletne informacje potrzebne do planowania, realizowania i kontrolowania działań marketingowych. Zawiera liczne schematy, wykresy, diagramy i tabele ułatwiające zrozumienie treści, a także przykłady i studia przypadków. Całość zamyka glosariusz marketingowy wyjaśniający najważniejsze pojęcia.
Autor na co dzień zajmuje się marketingiem – zarządza przedsiębiorstwem specjalizującym się w doradztwie strategicznym i marketingowym oraz jest współwłaścicielem firmy oferującej szkolenia marketingowe.
Szczegóły ebooka Marketing w praktyce:
210
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Marketing w praktyce - powiązane ebooki
Publikacja jest poświęcona zasadom prowadzenia dokumentacji pracowniczej, wynikającym z rozporządzenia w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. Publikacja daje odpowiedzi na pytania: jak prawidłowo zakwalifikować pisma kadrowe w...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile...
W niniejszym e-booku szczegółowo omawiamy zasady i etapy tworzenia grup producentów rolnych. Podpowiemy, jakie informacje muszą znaleźć się w akcie założycielskim grupy producentów rolnych i jakie inne dokumenty należy zgromadzić na etapie tworzenia grupy.
Zdobycie i utrzymanie klienta to umiejętności niezwykle trudne. Często aby osiągnąć zamierzony cel, konieczne jest wykorzystanie specjalnych technik pozwalających dotrzeć do nabywcy. Ważne jest dokładne poznanie potrzeb klienta oraz wybranie odpowiedniej do sytuacji formy sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak:...