Szczegóły:
- Wydawca: BC Edukacja Sp. z o.o.
- ISBN: 9788378020400
- Autor: Mirko Düssel
- Język: polski
- Premiera: 2009-05-11
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Marketing w praktyce
autor: Mirko Düssel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing w praktyce | Ebook | Opis
Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych.
Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych:
Podstawy (typ myślenia, klient, proces marketingow)
Analiza (badania rynku, informacja, trendy), Taktyka (Marketing mix)
Zarządzanie
Materiały pomocnicze.
Ta książka, napisana z mysla o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuej dogłebną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazywanie wiedzy, lecz także – a nawet przede wszystkim – budowanie kompetencji w działaniu.