
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- ISBN: 9788380889538
- Autor: Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska
- Język: polski
- Premiera: 2018-08-21
- Kategoria: Poradniki
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
autor: Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Streszczenie ebooka:
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.
O ebooku:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - to ebook opublikowany przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer ISBN tej publikacji to 9788380889538.
Premiera "Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji" miała miejsce dnia 2018-08-21.
Autorem jest Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska. Oryginalnym językiem tej publikacji jest język polski.
Został on zakwalifikowany w kategorii: Poradniki. Napopularniejsze rozszerzenia plików dla Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji to MOBI, EPUB oraz PDF.
Aby przeczytać cały ebook Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji musisz poświęcić ~7 -9 godzin. Na ebook składa się około 318 stron co w uśrednionym przeliczeniu daje około 79000 słów.