4.5/5 (107)
99
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
- ISBN: 8388285661
- Autor: Małgorzata Taraszkiewicz
- Język: polski
- Premiera: 2005-09-01
- Kategoria: Praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja
Metody aktywizujące proces uczenia się czyli jak uczyć lepiej
autor: Małgorzata Taraszkiewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Metody aktywizujące proces uczenia się czyli jak uczyć lepiej | Ebook | Opis
Szczegółowe omówienie metod aktywnych stosowanych w nauczaniu podane w formie wygodnego dokumentu elektronicznego. Materiał uzupełniono gotowymi ćwiczeniami przeznaczonymi do samodzielnej pracy i do wykorzystania na lekcjach.
Szczegóły ebooka Metody aktywizujące proces uczenia się czyli jak uczyć lepiej:
41
strony
~1-3
godziny czytania
~10k
słów
Metody aktywizujące proces uczenia się czyli jak uczyć lepiej - powiązane ebooki
Podjęte w kolejnym tomie z serii Edukacja nauczycielska polonisty zagadnienia wpisują się w nurt refleksji na temat odpowiedzialności nauczyciela przygotowującego młodych ludzi do wyboru wartości. Zamieszczone w książce teksty metodyków, psychologów i znawców literatury są dowodem poszukiwań odpowiedzi na pytania,...
Czy pojęcia są subiektywnymi tworami umysłu czy też wiernym odbiciem prawidłowości obecnych w środowisku? Jaki jest związek systemu pojęciowego z językiem? Jak nabywamy pojęcia? Jak pojęcia wyłaniają się z aktywności mózgu? Czy komputery mogą operować pojęciami równie skutecznie jak czynią...
Seria Międzykulturowe Konteksty Kognitywizmu, zainicjowana w roku 2003, powstała jako efekt współpracy TAiWPN Universitas z Katedrą UNESCO do Badań nad Przekładem i Kominikacją Międzykulturową. Obejmuje prace badaczy zagranicznych, którzy rozpatrują język jako narzędzie poznania i komunikacji w odniesieniu w kontekście...
Monografia, oparta na szeroko zakrojonych badaniach środowiska polskich dzieci w Szwecji, przynosi obraz społecznych uwarunkowań zachowania języka i kultury rodziców przez drugie pokolenie emigrantów. Przedmiotem zainteresowania autora jest jednak przede wszystkim próba rozpoznania mechanizmów lingwistycznych rządzących przyswajaniem przez dziecko języka...