4.5/5 (97)
83
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376775036
- Autor: Monika Wierzbowska
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Mierniki efektywności produkcji
autor: Monika Wierzbowska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Mierniki efektywności produkcji | Ebook | Opis
Jeśli chcesz dokonać bezbłędnej oceny efektów usprawnień, powinieneś wybrać optymalną kompozycję mierników. O tym, jak zrobić to w praktyce, przeczytasz w niniejszej publikacji. Dowiesz się z niej ponadto, jak mierzyć efektywność gniazda, z czego mogą wynikać straty na efektywności czy jak mierzyć efektywność strumienia.
Szczegóły ebooka Mierniki efektywności produkcji:
16
strony
~0-2
godziny czytania
~4k
słów
Mierniki efektywności produkcji - powiązane ebooki
Z pewnością nieraz zdarza się Wam prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z osobami ubiegającymi się o przyjęcie do pracy. Znaczna część tych rozmów ma formę wywiadu. Na pewno chcielibyście, aby te rozmowy były rzeczowe i prowadzone w miłej atmosferze sprzyjającej wzajemnemu zaufaniu....
Dla wszystkich tych, którzy są zinteresowani mechanizmami kierującymi giełdą i chcą nabyć umiejętność analitycznego oglądu sytuacji, wyciągania wniosków oraz podejmowania adekwatnych do nich działań.
Mimo tego, że ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych z niewielkimi zmianami obowiązuje od 1999 r., czyli 15 lat, płatnicy składek często mają problemy i wątpliwości dotyczące zagadnień obowiązku ubezpieczeń społecznych, opłacania składek, wyłączeń z podstawy wymiaru. Aktualne przepisy umożliwiają płatnikom...
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą....