4.5/5 (107)
97
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326960420
- Autor: Andrzej Marek
- Język: polski
- Premiera: 2017-02-15
- Kategoria: Biznes
Mobbing – kiedy pracodawca za niego odpowie i w jakim zakresie
autor: Andrzej Marek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Mobbing – kiedy pracodawca za niego odpowie i w jakim zakresie | Ebook | Opis
Obowiązek przeciwdziałania mobbingowi spoczywa na pracodawcy. Odpowiada on zarówno za czynne znęcanie się nad pracownikami, jak i za niewywiązanie się z obowiązku przeciwdziałania występowaniu zachowań mobbingowych innych osób. Jednak nie każda przykrość, jaka spotka pracownika, oznacza mobbing. Kiedy on wystąpi, za co odpowiada pracodawca i jakie roszczenia ma ofiara mobbingu?
Szczegóły ebooka Mobbing – kiedy pracodawca za niego odpowie i w jakim zakresie:
168
strony
~4-6
godziny czytania
~42k
słów
Mobbing – kiedy pracodawca za niego odpowie i w jakim zakresie - powiązane ebooki
Rozrachunki to bardzo obszerny i często skomplikowany temat. W tym e- booku znajdziesz wskazówki jak prowadzić je właściwie. Omawiamy w nim głowne ich rodzaje i wskazujemy poprawne księgowania.
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) są jednym z głównych czynników sprzyjających globalizacji życia gospodarczego oraz najbardziej widocznym efektem postępującej globalizacji światowej. W latach 90. gospodarki większości krajów Europy Środkowowschodniej przeszły transformację systemową, zliberalizowały przepisy regulujące funkcjonowanie inwestycji zagranicznych, a co za...
Publikacja zawiera wyjaśnienie definicji mobbingu oraz omawia jego genezę i przyczyny powstawania. Szczegółowo omówione są obowiązki pracodawcy związane z przeciwdziałaniem mobbingowi - m.in. przygotowanie i wprowadzenie procedury antymobbingowej oraz postępowaniem w razie wystąpienia pracownika z roszczeniem o odszkodowanie za mobbing.
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów...