4.5/5 (127)
34
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Edgard
- ISBN: 9788377884782
- Autor: Susan M. Weinschenk
- Język: polski
- Premiera: 2014
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Motywacja i perswazja
autor: Susan M. Weinschenk
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Motywacja i perswazja | Ebook | Opis
Ludzkimi pragnieniami kieruje siedem najważniejszych bodźców motywacyjnych. Poznaj je i wykorzystaj jako skuteczne narzędzia perswazji.
Szczegóły ebooka Motywacja i perswazja:
248
strony
~6-8
godzin czytania
~62k
słów
Motywacja i perswazja - powiązane ebooki
Planowanie działań zapobiegawczych pozwala przedsiębiorstwom produkcyjnym skutecznie eliminować wyroby niezgodne z wymaganiami i likwidować przyczyny tych niezgodności. Pomoże Ci w tym niniejsza publikacja, która porusza m.in. następujące zagadnienia: jaka jest istota niezgodności z wymaganiami klienta? Czy każdy defekt powoduje odrzucenie...
Tajna wiedza o zarabianiu w sieci to nie tylko kurs zarabiania w sieci z firmą Gogle, ale również kompendium wiedzy na temat zarabiania w sieci Internet. Dzięki temu ebookowi prócz zarobionych pieniędzy zdobędziesz wiedzę skrzętnie ukrywaną przez największych bossów e-marketingu,...
Dziś nie wystarczy być specjalistą. Trzeba jeszcze umieć kierować zespołem i zarządzać relacjami z kontrahentami. Tego wszystkiego uczy nas poradnik Hansa-Michaela Kleina i Christiana Kolba.
Publikacja, podejmująca próbę odpowiedzi na pytania, jak koopetycja wpływa na rozwój przedsiębiorstw high-tech oraz jak faza rozwoju takich przedsiębiorstwa wpływa na typ relacji koopetecyjnych.