Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324678785
- Autor: Ekaterina Walter
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-14
- Kategoria: Poradniki
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga – genialnego założyciela Facebooka
autor: Ekaterina Walter
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga – genialnego założyciela Facebooka | Ebook | Opis
Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?
Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.
Kieruj się pasją – pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.
Pamiętaj o celu – nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.
Dbaj o ludzi – twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.
Stwórz innowacyjny produkt – złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.
Nawiązuj silne więzi – otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania.
Ekaterina Walter jest innowatorką społecznościową w Intelu. Jako jedna z najbardziej wpływowych specjalistek z zakresu biznesu i marketingu regularnie pisuje do „Mashable”, „Fast Company”, „Huffington Post” oraz innych ważnych pism. W roku 2012 trafiła na listę „25 Women Who Rock Social Media” (25 najważniejszych kobiet w mediach społecznościowych). Zasiada w zarządzie Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) i jest aktywnym członkiem rady Thunderbird Global Council w Thunderbird School of Global Management.