Szczegóły:
- Wydawca: Amber
- ISBN: 9788324169252
- Autor: Tali Sharot
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Psychologia i filozofia
Nasz wpływowy i uległy umysł. Jak mózg daje nam siłę wywierania wpływu na innych
autor: Tali Sharot
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Nasz wpływowy i uległy umysł. Jak mózg daje nam siłę wywierania wpływu na innych | Ebook | Opis
Jeśli chcesz przekonać kogoś, to broń Boże nie powołuj się na fakty! Działaj na emocje, jak Donald Trump, który o mało co nie przekonał doktor Tali Sharot, że szczepienia wywołują autyzm…
Tali Sharot ujawnia, jak niewiarygodny jest wpływ emocji na nasze przekonania, i zabiera nas na fascynującą wyprawę w głąb naszych mózgów w poszukiwaniu potęgi wywierania wpływu – tego dobrego i tego złego. Wyjaśnia m.in.: Dlaczego dowody nas nie przekonują… Czy powinniśmy straszyć ludzi, żeby coś zrobili… Jak zyskujemy moc, odpuszczając… Jak zostaliśmy przekonani do zdobycia Księżyca… Dlaczego niemowlaki uwielbiają smartfony… Czy „jednomyślność” jest tak bezpieczna, jak nam się wydaje… I wreszcie: co ludzie tak naprawdę chcą wiedzieć?
„Twój mózg sprawia, że jesteś tym, kim jesteś. Lecz twój mózg, ten, który nosisz na karku, nie jest tak całkiem twój. Jest produktem kodu pisanego przez miliony lat. Jeśli go zrozumiemy, będziemy mogli lepiej przewidywać ludzkie reakcje i zrozumieć, dlaczego pewne powszechne metody perswazji często zawodzą, a inne są skuteczne. Większość z nas ma błędne wyobrażenie o tym, co zmienia sposób myślenia i postępowania innych. Moim celem jest pokazać w tej książce błędy, które systematycznie popełniamy, kiedy próbujemy zmieniać czyjeś przekonania, a także naświetlić, jak to się dzieje, że nam się to udaje.” – pisze Tali Sharot w swojej książce, która wywołała podziw i zaskoczenie w światowych mediach, od pism naukowych „Science” i „Nature” przez ‚Wall Street Journal’ i „New York Timesa” po telewizje CNN i BBC. Zdobyła najwyższe pochwały najznamienitszych naukowców, pisarzy i menedżerów największych korporacji. Stała się bestsellerem i została wydana w 15 krajach.