4.5/5 (57)
59
100
0
57
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324656622
- Autor: Jakub Woźniak
- Język: polski
- Premiera: 2012-10-22
- Kategoria: Poradniki
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
autor: Jakub Woźniak
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta | Ebook | Opis
Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach
Szczegóły ebooka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta:
232
strony
~5-7
godzin czytania
~58k
słów
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - powiązane ebooki
Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała...
Płynność obrotu zawsze miała istotne znaczenie dla praktyków działających na rynkach kapitałowych, chociaż w początkowej fazie rozwoju współczesnych finansów nie była ona w należytym stopniu rozważana na gruncie teorii. Za szczególnie istotne w tym zakresie uważane są prace Amihuda i...
W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli. „Jak wygrać w biznesie” to praktyczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy,...
W swoim spojrzeniu na bilans i jego miejsce w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, W. Osbahr co najmniej o sto lat wyprzedził swoją epokę. Zaprezentowana w książce nowa formuła bilansu może być niezwykle użyteczna, może nie tyle jako zastępująca dotychczasową formę prezentacji,...