4.5/5 (77)
65
100
0
77
Szczegóły:
Neuromarketing
autor: Roger Dooley
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Neuromarketing | Ebook | Opis
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Szczegóły ebooka Neuromarketing:
320
strony
~8-10
godzin czytania
~80k
słów
Neuromarketing - powiązane ebooki
Klasyka na e-czytnik to kolekcja lektur szkolnych, klasyki literatury polskiej, europejskiej i amerykańskiej w formatach ePub i Mobi. Również miłośnicy filozofii, historii i literatury staropolskiej znajdą w niej wiele ciekawych tytułów.Seria zawiera utwory najbardziej znanych pisarzy literatury polskiej i światowej,...
„Żadne wcześniejsze doświadczenia seksualne nie przygotowały jej do takiej siły pożądania, do gwałtownej i pierwotnej chemii między nimi. Wcześniej nawet sobie nie wyobrażała, że tak może wyglądać seks. Jeśli miała nieśmiałą nadzieję, że małżeństwo ostudzi nieco te doznania, bardzo się...
Baudelaire, Karol (1867-1821), Kwiaty grzechu, tłum. Adam M-ski [Zofia Trzeszczkowska] i Antoni Lange, H. Cohn, Warszawa 1894
Najsłynniejszy polski kierowca rajdowy dzieli się w przystępny i ciekawy dla każdego kierowcy sposób swoim bogatym doświadczeniem za kierownicą. Prowadzona w formie wywiadu narracja wiedzie nas przez różne meandry współczesnej motoryzacji. Hołowczyc ciekawie opowiada o samochodach, jak je kupować, jak...