4.5/5 (107)
95
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324627332
- Autor: Jarosław Kordziński
- Język: polski
- Premiera: 2010-07-02
- Kategoria: Poradniki
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom
autor: Jarosław Kordziński
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom | Ebook | Opis
Kilka naprawdę prostych prawd o tym:
ile jesteś wart i dla kogo
co znaczą zdrowe relacje w grupie
dlaczego należy się rozwijać
jak osiągać zamierzone cele i zwyciężać
jak nie dać sobą manipulować
Największym odkryciem mojego pokolenia jest to, że istoty ludzkie mogą odmieniać swoje życie przez zmianę postawy życiowej.
W. James
Szczegóły ebooka Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom:
240
strony
~6-8
godzin czytania
~60k
słów
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom - powiązane ebooki
Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie poruszanych tematów. Zadaniem samorządów jest działanie w obszarze zaspokajania potrzeb społeczeństwa przez dostarczanie odpowiednich dóbr i usług. Samorządy działają w...
Ważnym procesem zachodzącym we współczesnej gospodarce światowej jest umiędzynarodowienie. Polega ono na tworzeniu i rozwijaniu różnych form ponadnarodowych powiązań między przedsiębiorstwami, których przykładem są zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Głównym celem podjętych badań jest ocena reakcji inwestorów zagranicznych na stosowanie zachęt. Pierwszą...
Sekrety powodzenia według dwudziestu pięciu wspaniałych kobiet biznesu Pozytywne nastawienie do świata i ludzi Otwarty dialog z samą sobą Dobre samopoczucie intelektualne Dbałość o zdrowie fizyczne i psychiczne Zarządzanie stresem Odrzucenie potrzeby perfekcjonizmu Podążanie za swoją pasją Odzyskiwanie sił Eliminowanie...
Podczas negocjacji często poruszane są kwestie, które mogą być poufne dla Twojej firmy, a które dla konkurencji posiadają wartość handlową. Często nawet nieświadomie można ujawnić informacje, tj.: terminy kampanii promocyjnych, strukturę organizacyjną działu handlowego, procedury wewnętrzne, raporty sprzedaży, które potem...