4.5/5 (107)
84
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Armoryka
- ISBN: 9788376390246
- Autor: Andrzej Sarwa
- Język: polski
- Premiera: 2009-03-01
- Kategoria: Inne
O stygmatach, mumiach i innych niezwykłych zjawiskach
autor: Andrzej Sarwa
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
O stygmatach, mumiach i innych niezwykłych zjawiskach | Ebook | Opis
Wydawnictwo i Księgarnia Internetowa „Armoryka“
Zbiór fascynujących historii o niezwykłych przypadkach ludzi naznaczonych szczególnymi darami za życia i po śmierci. Przypadki stygmatyków oraz zjawiska zachowania zwłok w stanie nienaruszonym przedstawione są w charakterystyczny dla Andrzeja Sarwy barwny ale zarazem przystępny sposób.
Szczegóły ebooka O stygmatach, mumiach i innych niezwykłych zjawiskach:
35
strony
~0-2
godziny czytania
~8k
słów
O stygmatach, mumiach i innych niezwykłych zjawiskach - powiązane ebooki
'Pierwsza polska książka o rodzicielstwie bliskości. „Dziecko z bliska” kompleksowo opisuje relacje w rodzinie, nawiązywanie i utrzymywanie więzi między rodzicami a dziećmi i pomiędzy rodzeństwem. • Jak pomóc dziecku rozpoznawać i wyrażać emocje? • Czy karać, czy nagradzać? • Jak...
Publikacja autorstwa dr Dariusza Biela wypełnia niszę, za którą należy uznać słabo naukowo eksplorowane zagadnienia teoretycznych i praktycznych aspektów komunikacji w sytuacjach kryzysowych. Istotną zaletą recenzowanej monografii jest to, że odnosi się ona do psychologicznych, taktycznych i organizacyjnych aspektów takich...
Praktyczne porady i rzetelna wiedza na temat sokolnictwa! Książka napisana przez doświadczonego sokolnika, kochającego ptaki drapieżne i emocje polowania. Dla wszystkich sokolników i zainteresowanych tą dziedziną łowiectwa. Sokolnictwo – wiedza tajemna czy zwykłe polowanie? Arystokratyczne hobby czy sport dla każdego?...
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów...