4.5/5 (87)
73
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326961809
- Autor: Piotr Glen
- Język: polski
- Premiera: 2017-05-18
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Ochrona danych osobowych w zatrudnianiu – odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych pytań
autor: Piotr Glen
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Ochrona danych osobowych w zatrudnianiu – odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych pytań | Ebook | Opis
Publikacja „Ochrona danych osobowych w zatrudnianiu – odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych pytań”, odpowiadając na ponad 60 najważniejszych pytań, pomoże administratorowi danych odpowiednio zadbać o ochronę pracowniczych danych osobowych. W publikacji znajdują się też akty prawne, których należy przestrzegać, przetwarzając dane osobowe pracowników.
Szczegóły ebooka Ochrona danych osobowych w zatrudnianiu – odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych pytań:
92
strony
~2-4
godziny czytania
~23k
słów
Ochrona danych osobowych w zatrudnianiu – odpowiedzi na ponad 60 najważniejszych pytań - powiązane ebooki
W niniejszej publikacji przedstawiono proces wdrażania technik Lean Manufacturing na przykładzie zakładu Thomson Polska. Dzięki temu prześledzisz krok po kroku tę procedurę, co pozwoli na jej realizację w Twojej firmie. W poradniku przeczytasz m.in. o tym, dlaczego Thomson Polska wstąpił...
W opracowaniu przedstawiono sytuacje, w których pojawia się najwięcej wątpliwości związanych z ustaleniem prawa do odliczenia podatku naliczonego.
Planowanie auditu to coś więcej niż sporządzenie kilkustronicowego dokumentu określającego stopień spełnienia wymagań normy. Z lektury tej publikacji dowiesz się m.in., w jaki sposób realizować tę procedurę, planować i ustalać jej termin oraz poznasz przykładowy program auditu.
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i...