4.5/5 (107)
84
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326905636
- Autor: Agata Smerd
- Język: polski
- Premiera: 2013-08-16
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Omyłki w kosztorysach ofertowych – dowiedz się co i w jaki sposób możesz poprawiać
autor: Agata Smerd
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Omyłki w kosztorysach ofertowych – dowiedz się co i w jaki sposób możesz poprawiać | Ebook | Opis
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane często zdarzają się omyłki w kosztorysach. Przy dużej liczbie formularzy do wypełnienia nietrudno o błąd.
Szczegóły ebooka Omyłki w kosztorysach ofertowych – dowiedz się co i w jaki sposób możesz poprawiać:
16
strony
~0-2
godziny czytania
~4k
słów
Omyłki w kosztorysach ofertowych – dowiedz się co i w jaki sposób możesz poprawiać - powiązane ebooki
Praktyczny komentarz zawiera omówienie zasad funkcjonowania poszczególnych kont syntetycznych oraz charakterystykę operacji ewidencjonowanych na tych kontach. Opracowanie zawiera przykładową dekretację na każdym z kont uwzględniając przy tym znowelizowane przepisy prawa bilansowego. Komentarz uwzględnia nie tylko postanowienia ustawy o rachunkowości, ale...
Syntetyczny wykład podstaw mikroekonomii, w którym umiejętnie połączono rozważania o charakterze ogólnym, na wysokim poziomie abstrakcji, z informacjami o charakterze podstawowym (definicyjnym). Publikacja ta stawia każdego czytelnika w roli podmiotu gospodarczego, umożliwiając mu w ten sposób zdobycie wiedzy o procesach...
Planowanie w firmie produkcyjnym pociąga ze sobą zmierzenie się z wieloma problemami, związanymi przede wszystkim ze zmiennym popytem, nierównomiernym spływem zamówień, podejmowaniem decyzji co do liczby produkowanych wyrobów, nakładów i asortymentu. W ich przezwyciężeniu pomogą Ci praktyczne porady zawarte w...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów...