4.5/5 (127)
41
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Armoryka
- ISBN: 9788364145971
- Autor: Artur Bielowski
- Język: polski
- Premiera: 2013-09-06
- Kategoria: Poradniki
Owoce, które leczą
autor: Artur Bielowski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Owoce, które leczą | Ebook | Opis
Wszyscy doskonale wiemy, że owoce są zdrowie, a więc wartościowe dla naszej diety. Ale dlaczego są zdrowe i korzystne dla naszego zdrowia dowiemy się właśnie z tej książki. Dodatkowym atutem są przepisy kulinarne na przetwory z owoców. Publikacja zawiera ponadto podstawowe informacje na temat owoców roślin uprawnych, szlachetnych, jak i dzikich. Omawia także ich pochodzenie, występowanie, surowiec, zawartość, działanie, zastosowanie lecznicze.
Szczegóły ebooka Owoce, które leczą:
128
strony
~3-5
godziny czytania
~32k
słów
Owoce, które leczą - powiązane ebooki
Przepisy na prawdziwe grzybowe delicje. Książka zawiera przepisy na wiele przepysznych dań przygotowanych z grzybów leśnych, hodowlanych a także egzotycznych, np. mun, shiitake. Oprócz dań na przekąski, zupy, dania główne, autorka nie zapomina o aromatycznych sosach grzybowych czy przetworach. Ważne...
Algorytm sukcesu to niesamowicie przydatny plan dla każdego lidera, który pragnie osiągnąć zrównoważony wzrost.Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO oraz Sukces... i co dalej?
Chcesz wiedzieć, jak zawierać dobre znajomości i być niezawodną przyjaciółką? Jeśli tak, to jest książka dla ciebie!Gdy ma się paręnaście lat, życie może wydawać się skomplikowane – szczególnie jeśli jest się dziewczyną. Spójrzmy prawdzie w oczy: nastolatki spotykają się z...
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii...