4.5/5 (97)
91
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324635023
- Autor: Dan Schawbel
- Język: polski
- Premiera: 2012-02-10
- Kategoria: Poradniki
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
autor: Dan Schawbel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki | Ebook | Opis
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według ‚New York Post’
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii
Szczegóły ebooka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki:
264
strony
~6-8
godzin czytania
~66k
słów
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - powiązane ebooki
Autorki skupiły się na problematyce kapitału społecznego wewnatrz organizacji przyjmując definicję, w której kapitał społeczny rozumiany jest jako całość sieci wartości społecznych i norm determinujących relacje międzyludzkie umożliwiające osiągnięcie efektu współpracy. Fundamentem tej całości jest zaufanie. Autorki podjęły próbę udzielenia...
Czy chcesz zdobyć szybko jakąkolwiek pracę? Czy jednak zależy Ci na czymś więcej, bo pragniesz wreszcie świadomie pokierować swoją karierą? Jakikolwiek cel Ci przyświeca, w publikacji 'Coaching kariery' odkryjesz wszystko, czego potrzebujesz. Autorka dołożyła starań, by osobiście przeprowadzić Cię przez...
Zgłębienie tajników pszczelarstwa i życia niezwykłych owadów, jakimi bez wątpienia są pszczoły, to bardzo ciekawe doświadczenie, nie tylko dla przyszłych hodowców. Fascynujące informacje o życiu pszczoły miodnej w ulu i poza nim, o jej funkcjonowaniu w poszczególnych porach roku zachwycą...
Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych - czytaj i płacz! 'New York Journal of Books'