4.5/5 (97)
91
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324635023
- Autor: Dan Schawbel
- Język: polski
- Premiera: 2012-02-10
- Kategoria: Poradniki
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
autor: Dan Schawbel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki | Ebook | Opis
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według ‚New York Post’
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii
Szczegóły ebooka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki:
264
strony
~6-8
godzin czytania
~66k
słów
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - powiązane ebooki
Idea kursów „Ciąża z klasą” narodziła się pewnej deszczowej nocy sylwestrowej. Siostry Chiara i Marina, obie będące matkami, uznały, że mają dość poradnictwa, które nie bierze pod uwagę tego, że nie każda ciąża przebiega wzorcowo. Postanowiły założyć szkołę rodzenia inną...
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są...
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! – ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej...